Obserwatorzy

czwartek, 19 września 2013

Eyeliner firmy N.Y.C.

Moją miłością są linery, mam ich trochę i zawsze chętnie kupuję nowe. Ostatnio zaopatrzyłam się w liner firmy N.Y.C.  High Definition Liquid Eyliner w kolorze nr 898 Indigo Blue.

Jest to eyeliner w pisaku, do których nie jestem przyzwyczajona. Bardzo spodobał mi się jego kolor, taki między kobaltowym a morskim. Nie umiem tego wytłumaczyć. Ma ciekawą konsystencję, zupełnie jak prawdziwy mazak do malowania. Jednak nie jest idealny, po jakimś czasie odbija się nie powiece (mam opadające), wg producenta powinien utrzymywać się na powiece ok. 10 godzin. Ale to nie prawda, czasami utrzymuje się aż 24 h, lub nawet więcej. Ponieważ po demakijażu, nadal mam niebieską poświatę na oczach. Nawet na drugi dzień, kiedy powieki są trochę natłuszczone, nic to nie daję.

Mam jeden kolor, chyba nie zdecydowałbym się się na drugi, mimo że napigmentowanie jest obłędne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz