Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

Brąz brązem...

Witajcie,
jak już wcześniej wspominałam, uwielbiam wszelkiego rodzaju eyelinery. Ostatnio zakupiłam sobie brązowy z Rimmela o kolorze 002 Brown Velvet. Nie miałam jeszcze z nim do czynienia, ani z innym tej firmy. Wygodny w użyciu, gdyż ma długą rączkę i bardzo cienki pędzelek. Jednak niestety posiada również (moim zdaniem) minusy. Po pierwsze, jak dla mnie, kolor jest trochę zbyt ciemny. Wygląda na oku, prawie jak czarny. Natomiast drugą i zdecydowanie największą wadą, jest to, że robi grudki, zbija się. Nie jestem w stanie zrobić nim ładnej, gładkiej kreski, gdyż z kontaktem z powietrzem, po prostu gęstnieje.
Nie wiem czy to ja trafiłam na taki "egzemplarz", czy one takie są, ale nawet za niską cenę, nie kupiłabym go jeszcze raz. Niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz